donderdag 19 juli 2018

Gras tutorial met Copic's

Hallo allemaal
Leuk dat jullie weer langskomen.
Ik wil jullie vandaag laten zien 
hoe makkelijk het is om een grasveldje met Copic's te tekenen. 


Neem een paar kleuren groen, die jij mooi vindt,
ik heb deze kleuren gebruikt.
G43 - G94 - G99 - G28
YG25 - YG17 - YG97 
Verder heb ik de Copic Multiliner Grey, Derwent Coloursoft wit
 en de Molotow Acrylic Twin White gebruikt.

Ik heb er weer een film van gemaakt,
 dan is het makkelijker te zien hoe ik de grassprietjes teken.

Hoe ik het egeltje gemaakt heb, laat ik ook zien,
maar dat heb ik eigenlijk meer gedaan omdat alleen gras een beetje saai is.

 Ik heb Clairefontaine Manga Paper gebruikt, 
maar nadat ik klaar was, merkte ik dat ik de achterkant van het papier gebruikt had. Dus als ik de goede kant gebruikt had,  dan zou het er waarschijnlijk 
anders uit zien. De goede kant van het papier is veel gladder, 
daar glijd de Copic veel makkelijker op.

 


 


Ik  hoop dat jullie mijn filmpje kunnen gebruiken
 om bijvoorbeeld zelf eens wat gras voor op een achtergrond of bij een stempel te maken.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot volgende keer

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten