zondag 1 juli 2018

How to; Color rust with Copic markers

Hallo Copic fans,


Vandaag heb ik voor jullie een video tutorial waarin ik laat zien hoe je
roest kunt kleuren met de No Line techniek, maar het werkt hetzelfde met lijnen. Voor de tutorial gebruikte ik; N10, N8, N6, N5, N2 en YR27.


Ik ging aan de slag met een digitale stempel van Bugaboo genaamd Bugrosecan. Ik bewerkte de digitale stempel in Words zodat ik hem in kon kleuren op basis van de No Line techniek. Veel kijkplezier.


Hierbij de volledige uitwerking van de gieter. Wederom heb ik de kaart vrij simpel gehouden doordat ik gebruik heb gemaakt van de No Line Techniek.


Hopelijk vonden jullie de video tutorial leerzaam en zie ik op de Colourstock Facebookpagina snel jullie verschillende roestige objecten voorbij komen, tot de volgende tutorial!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten