zondag 25 juli 2021

Christmas in July

 Er zijn zoveel leuke producten om mee te werken, dat het soms moeilijk kiezen is. Voor het project van vandaag heb ik mijn Copic markers weer eens te voorschijn gehaald. Ik heb gekozen voor de nieuwe stempels van Dylusions die het thema Christmas in July hebben. 

 
 Ik kleur als eerste altijd de huid. Voor de 1e laag gebruik ik E50.



Voor de schaduw gebruik ik altijd de BV00. 



Daarna breng ik de E02 aan over de schaduw.


 Daarna blend ik deze laagjes samen met de E00.


Als laatste blend ik alle laagjes weer samen met de E0000.


Voor de 1e groene laagjes gebruik ik de YG11 en de YG 67. 


Daarna blend ik de kleuren samen met de YG17 en de YG13. 


Ook voor de boom op het hoofd gebruik ik de YG17 en de YG13. 


Voor de meest donkere schaduwen gebruik ik nogmaals de YG67.



Voor de wangen en lippen gebruik ik R21.
De bril, de legging en een paar kerstballen krijgen een laagje Y32. Het broekje en de overige kerstballen krijgen een laagje RV21. 


Ik werk het broekje en de ballen verder uit met de RV23.


De volgende laag is RV25.


Ik besluit ook om de haren in dezelfde kleuren te doen, met de RV21, RV 23 en RV 25.


Blend de laagjes samen met de RV21. Voor de diepste schaduw voeg ik nog wat RV 29 toe. 


Alle laagjes blend ik samen met de RV21. 


Voor het truitje gebruik ik de Y32 en de RV21. Als schaduw gebruik ik de BV23. 


De 1e laag van de kat is RV21. 


De rest van de kat wordt donkerder en ik gebruik hiervoor RV 23.


Voor de schaduw gebruik ik de RV 25. 


En als laatste voeg ik nog wat RV 29 toe.



Alle laagjes blend ik samen met de RV 21. Omdatvik de kat toch wat saai vind, voeg ik wat Y32 toe. 


De muts wordt geel. Ik begin met Y 32.


Daarna voeg ik de Y35 en Y38 toe.


Blend de laagjes weer samen met de Y32.


Voor de bal en de Hulst gebruik ik de eerder gebruikte kleuren RV 21 en YG 11.


Werk dit weer verder uit met RV 21, RV23, RV 25, YG11, YG 13 en YG 17. 



Daarna plak ik de afbeeldingen op een achtergrond en zoek er op het internet een leuke quote bij. 
En dan is mijn art journalpagina klaar.

Tot de volgende maand
Groetjes
Miranda 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten