maandag 19 juli 2021

Portret met Molotow Aqua Twins

 Hallo blogbezoekers

 

Deze keer laat ik zien wat voor mooie kleuren

er in het grijze Molotow Aqua Twins setje zitten.

 

Ik wilde gewoon een portretje van een kind maken,

en heb een foto van mijn kleinzoontje genomen,

 hij lijkt er toch echt wel op😊

 


 Waarschijnlijk omdat ik me er niet teveel 

op verkrampt heb, is hij goed geworden😂

Ik ben echt lekker losjes te werk gegaan,

 en ik laat het weer met een film zien.

 

De achtergrond geluiden komen van een rivier

met vogels, laat het me alsjeblieft weten als 

dat jullie op je zenuwen gaat.

 

Hier dus mijn film😉 

           

Het is echt super leuk om met deze stiften en water te spelen!

En het grijze setje heeft echt mooie natuurlijke kleuren,

om bloemen te maken heb je natuurlijk het ander setje nodig.


 

Leuk dat jullie weer gekeken hebben 

en tot volgende keer.

Fijne dag allemaal.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten