dinsdag 13 juli 2021

Jasmine

 Hallo Bloggers,

Vandaag mag ik mijn creatie  laten zien en ik ben geïnspireerd door Marianne en Ilse. Dit keer heb ik gewerkt met panpastel op rood pastelmat.


Dit heb je nodig om deze creatie te maken: sl stempel 58, stempelhulp, pastelmatpapier, zwarte inkt en witte inkt, panpastel: 680.1,680.3,680.5, 800.5 en de 010 .

Pastelpotloden Derwent: maroon170, pale pink 180, ioniongreen 500 en de olive 510 .Ik heb de bladeren met zwarte inkt gestempeld en de bloemen met witte inkt.


Stempel met behulp van een stempel hulp de afbeelding op pastelmatpapier ,de bladeren met zwarte inkt en de bloemen met witte inkt.


               De bladeren kleur ik met de panpastel ik begin met het donkerst en werk zo naar het licht toe en        de lichte kleuren doe ik aan het einde van het blad.    Met de pastel potlood 500 en 510 kleur ik langs de rand waar het donkerst is nog wat bij

                  Met de pastelpotloden kleur ik de bloemen in.    

 Op een ander stukje pastelmat heb ik nog een keer de bloem gestempeld en deze ook gekleurd met maroon en pale pink en vervolgens uit geknipt.

Om de grote stempel heen heb ik met zwart panpastel 800.5 de  schaduw gecreëerd zodat de zwarte lijnen weg vallen  en wat diepte krijg in je creatie.

Ik hoop dat ik jullie weer wat geïnspireerd heb en tot de volgende keer 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten