dinsdag 8 februari 2022

And I think to myself, What a wonderfull world!

 Hallo Allemaal,

Vandaag weer een post van mij.

Pak er maar een heerlijke kop koffie of thee bij, want het wordt een lange kijkpost. Ik vond het wel een keer leuk om in plaats van foto's een filmpje te maken. 

Het filmpje is gelukt, alleen ik krijg het weer niet gedraaid naar liggend.

Volgende keer een nieuwe kans.

Maar wat gaan we maken:


Ik ga een pagina maken voor in mijn art journal met twee Derwent Paint Pan sets en wel de Paint Pan set nr1 en de Derwent Tinted Charcoal Paint Pan set op de ronde 4 inch ronde GelliPlate.
Ik heb gekozen voor Terschelling Glad.  In het filmpje ga je de materialen ook horen en zien.


Veel Plezier met kijken en succes met het maken van je eigen journal pagina.


7 opmerkingen:

  1. O wat vind ik dit toch prachtig Marianne! Die verschillende tinten grijs en dan dat gekleurde hommeltje erin, echt geweldig. Het geheel wordt ook bijzonder door de kleur/sfeer van de achtergrond. Ik vermoed dat dat de tint van het papier zelf is, maar ik ga het filmpje nog kijken. πŸ˜ŠπŸ‘πŸ»

    BeantwoordenVerwijderen