zaterdag 19 maart 2022

Flowers

Hallo weer!

 Leuk dat je weer langskomt.

Vandaag ga ik weer met de Copic's aan de slag.

 

Ik heb volgende kleuren gebruikt:

RV66, RV23, RV10, C7

B91, B93, B95, B97, B99

en een witte Molotow Acrylic One4all.

Ik begin met RV66 kleine streepjes te zetten.
 


Daar omheen ga ik met RV23 nog meer streepjes neerzetten.

Dat worden de hartjes van de bloemetjes.

Nu ga ik nog lichter van kleur werken met RV10

Nu komt er vorm in de bloemtjes, 

het is nu nog een beetje moeilijk te zien.


 


Dan ga ik het takje tekenen met C7,

ik maak losse streepjes en laat ze niet als 1 lijn doorlopen.

 Ik ga nu stipjes maken met RV23


En dat doe ik ook met RV66 en RV10

 

Dan ga ik de hele achtergrond met B91 kleuren

en laat het wit tussen de stipjes en om de bloemetjes heen.

 


Dan neem ik de donkerste kleur B99

en ga om een bloemetje heen.

Ik doe nu maar iedere keer kleine stukjes,

want ik wil het mooi blenden.
 


Dus nu komt de B97 aan de beurt,

ik ga een klein beetje over de B99 heen 

zodat de kleuren mooi in elkaar overlopen.

Hetzelfde doe ik met B95


Met B93 ga ik weer een beetje over B95

En als laatste dan weer met B91

om het een mooi geheel te maken.

Kijk maar hoe mooi het in elkaar loopt.
 

Dan heb ik met de B kleuren nog stipjes tussen de rose

stipjes gemaakt.

Zo heb ik dan de hele achtergrond gekleurd.

En dan heb ik met de witte Molotow Acrylic One4all

nog highlight's gemaakt.
 


En dit is dan het eindresultaat geworden.

 

 

Het is niet altijd makkelijk om mooie foto's te maken,

ook niet als ik ze bewerk met een app.

 Maar ik hoop dat je het toch leuk vindt😉

Bedankt voor het langskomen 

en tot volgende keer.

Groetjes
 




7 opmerkingen: