dinsdag 8 maart 2022

Kleuren met Derwent Lightfast kleurpotloden.

Hallo lieve bloglezers,

Vandaag is het weer mijn beurt om een blogbericht te maken voor jullie.

Dat doe ik met veel plezier. De vorige keer heb ik het gedaan aan de hand van een filmpje. Dat is goed ontvangen en daarom vandaag dus wederom een filmpje.

In dit filmpje laat ik jullie zien hoe ik inkleur op kraft papier.   



Wat heb je ervoor nodig:
Clairfontaine Paint on Naturel
Derwent Lightfast potloden: 
24 Oyster
27 Deep Rose
30 Heather
50 Light Turquoise
51 Turquoise green
52 Peridot
100 White
Blenderpotlood
Versamark
Witte embossingpoeder
Stempelhulp. 

De achtergrond van mijn pagina heb ik gemaakt met een stencil en distress Oxide in bijpassende kleuren. Ook een aantal achtergrond stempels in kleur op de achtergrond gestempeld.
De teksten zijn gestanst. 

Klik op deze link om naar het filmpje te gaan.


Veel plezier met het bekijken van het filmpje en laat me maar weten of het duidelijk was.

Tor mijn volgende post.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten