dinsdag 17 mei 2016

Honey Bee


Af en toe ben je zo geconcentreerd bezig dat je erg schrikt als de deurbel of telefoon gaat en dat je werk totaal mislukt. Dat gebeurde mij toen ik bezig was met mijn project voor deze ronde.
Dus toen moest ik iets nieuws verzinnen en heb ik gekozen voor een digi van Jeremiah Ketner.
Eigenlijk ben ik gewoon uit de losse hand gaan kleuren en gaandeweg heb ik de kleuren gekozen.
Niet de juiste volgorde...maar ik ben tevreden met het resultaat. 


Voor deze digi heb ik de volgende Copic Markers gebruikt:

Huid: E0000 - E000 - E00 - E04 - E21 - E50 - R20 - R11
Groene haar lokken: YG03 - G07 - G14 -G29
Paarse lokken: BV0000 - BV00 - BV01 - BV04 -BV08
Voor de parels is het haar: BG01- BG05
Blauwe krullen en bladeren: BG000 - BG01 - BG05 - BG07 - BG09
Voor de takjes: YG03 - YG06 - YG09
Roze bloemen: RV10 - RV52 - RV55 - RV66

De kleine witte puntjes zijn gemaakt met een Molotow marker Signal White.

Op de parels heb ik een paar druppels Mod Podge Dimensional Magic gedaan.


De afdruk heb ik daarna uitgesneden alleen krijg je dan van die witte randjes van het knipwerk.
Deze witte randjes heb ik weg gewerkt met een zwarte BS Multiliner.

Daarna moest ik nog een achtergrond maken (dacht ik) maar ik had nog een reeds voorbereide pagina in mijn Art Journal zitten en daar heb ik haar in geplakt.

De achtergrond is gemaakt met Dylusions Paint, diverse Dutch Doobadoo en Dylusions stencils.
Ik heb stukjes van de stencils overgebracht met Dutch Doobadoo zwarte en witte gesso.

Dat was die weer voor vandaag, hopelijk heb ik je kunnen inspireren om te gaan kleuren met je Copic Markers.

Tot over 14 dagen.

5 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Sas, of zij moet ik zeggen........xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een plaatje!!! Leuke ketting trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat super mooi kaartje geworden!
    Groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind hem super mooi! en zo fijn dat de kleurnrs. erbij staan, handig voor mij als beginner :D

    BeantwoordenVerwijderen