maandag 1 januari 2018

Achtergrond met Various Ink



Hallo allemaal,

Als eerst wil ik iedereen een gezond, gelukkig en creatief 2018 wensen!

In deze post ga ik jullie uitleggen hoe je met de navulling van de Copic Marker een leuke achtergrond kan maken voor kaartjes en/of Artjournal.

Ik heb hiervoor Yupo papier gebruikt en adviseer om zeker een craftsheet te gebruiken want het kan gaan lekken....


Ik gebruik de kleuren R27 en Y15
Als eerste druppel ik op verschillende plaatsen de R27 op mijn papier.


Daarna de Y15 en je ziet dat er op verschillende plaatsen de kleuren blenden maar ook weer niet.


Doordat Yupo speciaal papier voor Alchol inkt is, trekt het niet gelijk in je papier en kan je ermee "spelen",.


Omdat ik eigenlijk het rood te overheersend vond, maar er al heel veel inkt op mijn papier zat om er geel bij te doen, probeerde ik dus met een papieren zakdoekje, het overtollige rood weg te halen.
Dat gaat dus goed en je ziet nu meer oranje geel dan het rood.


Papieren zakdoekje wat rommelig bij elkaar gepakt en zie hier wat een leuke effect dat weer heeft.


Met een stempeltje en met de blender ook weer afdrukjes gemaakt op de achtergrond.


Hetzelfde stempeltje wat ik hierboven heb gebruikt, kleur ik nu met een zwarte multiliner in en druk die af op mijn achtergrond.


en dit is het eindresultaat.


Met een B05 en een Y15 op dezelfde manier nog een achtergrondje gemaakt.


Hier is het eindresultaat 


De materialen die ik hiervoor gebruikt heb, zijn:
* Yupo papier
* Navulling R27 - B05 en Y15
Stempels Paperartsy ZA02 en ZA03
Copics :
Geel : Y17-Y15-Y13-Y11
Blauw: B06-B04-B02
Groen: G28-YG17-YG13
Rood : R29-R27-R24
Paars V06-V05-V04
Oranje : Y17-YR16-YR07

Het is een beetje lange post geworden maar hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren!
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten