vrijdag 5 januari 2018

Learn. Create. Love.



Goedemorgen allemaal!

Op de 5e dag van het nieuwe jaar mag ik jullie weer een mooi project laten zien. Dit keer heb ik gewerkt met de nieuwe verf van GelliArts en de mini printing tools. Deze kun je ook op de GelliPlate gebruiken, maar ik wil jullie laten zien dat je dit ook op een pagina kunt gebruiken. 

In deze video zijn alle stappen beschreven! Veel kijkplezier, en een reactie achterlaten is altijd leuk natuurlijk.




Ik wens jullie een gezond en creatief 2018 toe. Tot de volgende keer!

groetjes Claudia. 


2 opmerkingen:

  1. Fijn om zo de opbouw van een creatie te kunnen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je. Filmpje is duidelijk. Zal nog even duren voordat ik dit 'durf'.

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen