zondag 28 januari 2018

Berry Winter met Foto Tutorial



Goedemorgen lieve blogvolgers,

Vandaag is het weer een keer aan mij de beurt om jullie te voorzien van een klein beetje inspiratie.

De laatste paar keer hebben jullie een video tutorial van mij gezien, voor vandaag heb ik er een foto tutorial van gemaakt.

In een Youtube filmpje, waar ik bij elke foto de kleurnummer in beeld breng, laat ik jullie zien hoe ik een winters achtergrond heb gemaakt met de Copic Markers. 
Het is een beetje in de sfeer van het Noorder Licht geworden!

Het afdrukje is al een oudje en is een digi van Stamp Fairy - Berry Winter. 
Ik ben net terug van 8 dagen Oostenrijk en na het zien van al dat sneeuw was ik helemaal geïnspireerd om Berry met de ski's in te kleuren:-)





Dit is het eindreseultaat!
 Op de rand van de muts heb ik een beetje Stickles aangebracht.


Alle gebruikte kleurnummers voor de achtergrond op een rijtje:
BV00 en BV02
YG00 en YG01
BG32 en BG34
B24, B26, B32, B34, B93, B97 en B99


Ik gebruikte de volgende kleurnummers voor het beertje zelf:
Beer - E30, E33, E35 en E37
Neusje - R20 en R22
Ski's - C4, C6 en C8
Sjaal en muts - BG11, BG13, BG45 en BG49

De 'vacht' van de beer heb ik nadat ik die had ingekleurd bewerkt met een stukje oude handdoek die ik iets nat had gemaakt met Colorless Blender vloeistof. 
Hierdoor haal je een beetje aangebrachte kleur weer weg en door de structuur van de handdoek krijg je een beetje het 'teddy beer' gevoel aan de vacht.

Ik hoop dat jullie het een leuke tutorial vinden en als er vragen zijn dan stel ze gerust in een reactie. 

Dan wens ik jullie voor nu allemaal een hele fijne zondag toe en graag tot de volgende keer!




2 opmerkingen: