maandag 9 november 2015

Aandacht...

Vandaag laat ik jullie een tag zien die ik gemaakt heb met verschillende materialen van Colourstock, zoals de Ara acrylverf, Copics en een beetje PanPastel.



Allereerst heb ik een tag bekleed met een pagina van een oud boek, daarna heb ik de pagina wat viezig gemaakt met de PanPastel Metallic Pewter 921.5
Dit heb ik gefixeerd met de Fixatie Ghiant fix basic.



Daarna heb ik met Versamark een crackle stempel gestempeld over het geheel en met de PanPastel Silver 920.5 bewerkt.
Ook dit heb ik weer met de Ghiant fix basic gefixeerd
Daarna heb ik wat kleurtjes Ara Acrylverf gemengd tot ik de gewenste kleur kreeg en hier wat streepjes aan de zijkanten op de tag gezet.




Om nu met de Copics over een papier van een boek te gaan  is wat lastig omdat dit uitvloeit, maar daar is wat voor en wel de Gel Medium. Dit heb ik dus nu over de hele tag gesmeerd en laten drogen.
Daarna heb ik de vogel gestempeld met de Memento tuxedo black. Wel even drogen met de heattool. Als dit droog is dan kun je met de Copics in gaan kleuren.

Ik heb hiervoor de deze Copic kleuren gebruikt:
BG09, BG75, BG18, BG72
YG45, YG21, YG03

Als laatste heb ik de tekststempel gestempeld met de Versafine onyx black. Dit ook even met de heattool drooggemaakt.

Een tag is wat lastiger om netjes op de foto te krijgen en ook goed de PanPastel effecten te laten zien dus daarom heb ik de Tag op verschillende manieren op de foto gezet zodat jullie toch een goed beeld krijgen.

8 opmerkingen: