vrijdag 27 november 2015

always be yourself.....

Kleuren is voor mij wel een van de leukste bezigheden om te doen. Het ontspant me na een dag op kantoor. Ik vind het dan ook leuk om dingen uit te proberen. Ik heb dit keer wat geëxperimenteerd met lila schaduwen en ik kan je al zeggen, het is de moeite waard. je krijgt er mooie diepe schaduwen mee. En dat wil ik jullie deze keer graag laten zien.


Op de close-up van het gezicht (een digi van the East Wind) zie je de lila schaduwen heel goed. Ik heb het bij de ogen en zijkanten van het gezicht gebruikt, maar ook om de neus te definiëren en schaduw in het oog aan te brengen. 
Voor de huid heb ik de volgende Copic Markers gebruikt:
E000,00,01, RV20
De schaduwen : BV00, 02.
De lippen : E04, RV20
De ogen : BV00, 02, 04 FBG2


De rest van de mermaid heb ik op dezelfde manier ingekleurd als het gezicht, Met het gebruik van lila schaduwen. Ik vind zelf het effect erg mooi om te zien. De schaduw wordt dieper van kleur. 

Het haar is gekleurd met de volgende Copic Markers:
YG00,03,17,67, BG05,07,09 FBG2
mermaidtail: YG00,03,17,67, BG05,07,09 FBG2, BV00, 02, 04, W00, 05
Top, ketting en haarsieraden: BV00, 02, 04
Stenen: W00, 05, YG06


En dit is hoe de hele pagina in mijn art journal er nu uitziet. De achtergrond is gemaakt met Dylusions paints en stencils en stencils van Dutch Doobadoo. 


4 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,
    Jouw creatie's bewonder ik met open mond hi zo een prachtige kleuren wat een mooi project !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer erg sprankelend qua kleuren. Merk dat ik daar toch meer mee heb,dan met de ingetogener kleuren. Het nu alleen zelf nog zo kunnen😄😄😄😄

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O tis toch niet te geloven hoe jij dit zo mooi kunt Top gewoon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O tis toch niet te geloven hoe jij dit zo mooi kunt Top gewoon

    BeantwoordenVerwijderen