dinsdag 3 november 2015

Copic video tutorial: achtergrond kleuren met airbrush effect

Hallo allemaal!

We zijn reeds november en dat wil zeggen dat we de kerstperiode aan het naderen zijn.
Zijn jullie al begonnen aan de kerstkaarten?
Ik in ieder geval wel! Maar wees gerust je hebt nog tijd in overvloed! 


Deze keer heb ik voor jullie een tutorial gemaakt van hoe je een achtergrond kunt kleuren met airbrush effect.
Ik heb helemaal geen airbrush, misschien koop ik wel eentje in de toekomst, maar zo kan het dus ook.
Met enkele blauwe markers heb je genoeg.


Dit is de stempel die ik gekleurd heb "Snowball Fairy" by Kraftin' Kimmie Stamps en de achtergrond.

Hier is dan de video, weet wel dat dit mijn manier is om te kleuren. Veel kijkplezier!




Indien de video niet werkt, klik HIER en bekijk hem via YouTube

Ik hoop dat jullie er iets aan gehad hebben!


Mijn kaart bestaat uit een eenvoudig design opgefleurd met wat pailletjes. De vleugels, het bustiertje, de sterretjes en haar oogschaduw zijn voorzien van wat glitter, dus de nodige dosis blingbling is er.


Hier zijn dan nog de Copic Marker kleurtjes die ik heb gebruikt:
huid: E04, 11, 21, 00, 000, R02
haar: E59, 55, 53, 50
rood: N7, R59, 46,24
turquoise: BG78, 75, 72, 70
sneeuwbalrok en kraag: C3, 1, 0
ogen: B37, 34, 32
sterretjes: E35, YR23, Y15
blauwe achtergrond: B02, 00, 000, 0000

Dit was het voor mij vandaag, bedankt om te komen kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten