dinsdag 17 november 2015

Snow kisses

Hallo blog lezers, 
Hier een nieuwe creatie met PanPastel van mij.
Het is zo`n prachtig product.


Je kan er heel veel verschillende dingen mee doen.
Dit keer heb ik gekozen voor wat simpele "snelle" kaarten.
Dit is natuurlijk ook super handig als je b.v. veel kerstkaarten moet maken,
of als je nog snel een verjaardagskaart moet versturen.
Ik ga je hier onder even vertellen wat ik heb gemaakt.
 
Ik ben begonnen met een zwart stevig papier van 9,5 x 9.5 cm
Hier heb ik met Versamark diverse sterretjes op gestempeld.
Deze heb ik vervolgens voorzien van de metallic PanPastels.
Op de bovenste kaart heb ik de light gold 910.5 en rich gold 911.5 gebruikt.
Deze heb ik met grote een poederkwast aangebracht.
Daarna heb ik het even goed gefixeerd en heb er nogmaals met Versamark
een ster op gestempeld. Hier heb ik een witte embossingpoeder op gestrooid, het overtollige
eraf geschud en de ster verhit met een heattool.
Dit kaartje heb ik vervolgens op een licht bruine kaart geplakt die 10 x 10 cm is.
En deze twee heb ik samen op een mica kaart geplakt die 13,5 x 13,5 cm is.( na het dubbelvouwen )
Dit kun je natuurlijk ook in andere kleurtjes maken.
Hier heb ik dezelfde techniek toegepast met de Silver 220.5
De zwarte kaart op een rode geplakt. 


Hier zie je nog een keer de kaart staand. Het zwarte kaartje "zweeft" eigenlijk een beetje
doordat er aan alle kanten mica langs zit.

Zo kun je dus heel eenvoudig stijlvolle kaarten maken,
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten