zondag 16 april 2017

A True Friend

Hallo allemaal,

vandaag ben ik weer aan de beurt om jullie wat te laten zien. En ik heb daarvoor mijn Molotow Aqua Twin markers weer uit de kast gehaald.


Ik heb de bloem en de blaadjes gestempeld in de kleur die ik ongeveer wil gaan gebruiken. Dit heb ik 
gedaan met Memento inkt.


De bloem heb ik daarna ingekleurd met de Molotow Aqua Twin markers 010 Purple en de 012 Cyan.
De blaadjes heb ik ingekleurd met de kleuren 016 Yellow Green en 019 Brown.


Rondom de bloem en de blaadjes heb ik schaduw aangebracht met de kleuren 012 Cyan en 016 Yellow green. Daarna heb ik met de Derwent Coloursoft potloden nog wat accenten in de bloem en rondom de bloem aangebracht.


Als laatste heb ik een tekst achtergrond stempel beïnkt met de kleur 012 Cyan. Ik heb er even met een keuken papiertje wat inkt afgedept en toen over de gehele afbeelding gestempeld.
Dan natuurlijk nog een mooie tekst erbij en je kaartje is weer klaar.


Ik hoop dat jullie dit weer een leuke post vonden en snel jullie Molotow Twin markers weer uit de kast gaan halen.




2 opmerkingen: