zaterdag 29 april 2017

Art Journal Pagina's met GelliPlate Elementen (video tutorial!)


Hoi iedereen!

Ik heb vandaag weer een video tutorial voor jullie. Toen ik met dit project begon had ik totaal geen idee wat ik ging doen. Ik heb in eerste instantie 2 GelliPlate prints gemaakt en later kwam ik op het idee om hier vormen uit te knippen en deze te bewerken en in een art journal toe te passen. Hoe ik dit allemaal heb gedaan zien jullie in deze video, als jullie trouwens de muziek irritant vinden dan gewoon je geluid uit zetten :-)

 


Ik heb de 'elementen' verwerkt op reeds bestaande achtergronden. Het label met 'journal' heb ik voorin in mijn art journal geplakt. Hierbij wat foto's van het uiteindelijke resultaat:


Label voor in het art journal




Hartjesvormen met vogelstempels, ingekleurd met Derwent Inktense. 

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en natuurlijk sta ik open voor feedback. 
Tot de volgende keer, groetjes Claudia


3 opmerkingen:

  1. Ik vond het weer een erg leuke video om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt erg leuk om naar te kijken!
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Duidelijke uitleg. Beetje irritant die muziek maar zacht zetten is prima.

    BeantwoordenVerwijderen