dinsdag 4 april 2017

"Edge Prinses"



Hoi allemaal,

Dit keer heb ik een digistamp met de "No lines" techniek ingekleurd, deze techniek kun je leren tijdens Copic Colouring deel 4.

Voor deze tutorial heb ik "Edge Prinses" gebruikt van Saturated Canary. 
Deze digistamp heb ik 2x afgedrukt, 1x in het zwart en 1x in het heel licht grijs.
Dit heb ik via mijn fotobewerkingsprogramma gedaan.
Ik gebruik de zwarte afdruk als referentie zodat ik de lijntjes kan zien.

Als eerste ben ik begonnen met de huid te kleuren. Waarom weet ik eigenlijk niet, ik kleur de huid altijd als eerste. Dus schrik niet, is best donker.. Voor mijn huidskleur heb ik de E000-00-11-E04 gebruikt, voor de blush R20.

Daarna het haar, de lippen en de wimpers gekleurd.
 Voor het haar heb ik E23-39-27-29 gebruikt, voor de wimpers een bruine Multiliner en voor de lippen heb ik RV32-34-R89 gebruikt.


Zoals je ziet lijkt ze best donker maar dat gaat goed komen als ze geheel gekleurd is.

Daarna heb ik haar Tshirt gekleurd, daar heb ik de RV32-34-R59-R89 voor gebruikt. Voor de rand van het tshirt heb ik N3-5-7-9 gebruikt. 


Voor de broek heb ik ook de N3-5-7 en 9 gebruikt.

Voor de studs op de broek en de rand van het Tshirt heb ik de Molotow Liquid chrome gebruikt.

Daarna ben ik aan de blouse begonnen. Deze heb ik gekleurd met B91-93-95-97 om het idee van een spijkerblouse te creëren.


Voor de studs op de schouders en de drukknopen heb ik ook de Molotow Liquid chrome gebruikt.


Ik heb de achtergrond bewerkt met een N0-RV10-B000, zodat ze niet helemaal op een witte achtergrond staat.


Ik vind dit een hele leuke techniek, omdat het een hele andere uitstraling is zonder de zwarte lijntjes


Ik hoop dat ik jullie inspiratie heb gegeven om deze techniek ook een keer te gaan proberen.
Tot de volgende keer!





3 opmerkingen: