donderdag 24 december 2015

Best Wishes


We zijn al weer bijna aan het einde van 2015. 
Wat gaat de tijd toch snel.
Dit is mijn laatste kerstkaartje dat ik gemaakt heb voor dit jaar.
Volgend jaar toch maar eens eerder beginnen want ik kom er wat te kort.


Deze keer heb ik weer eens een ouderwets scrapkaartje gemaakt, met ook weer de nodige roosjes erop. Ik hou wel van afwisseling in het maken van kaarten.
Ik heb de Whipper Snapper Snow is Overrated ingekleurd met PanPastel.
De witte stippen heb ik gemaakt met de Molotow marker white 1,5 mm tip.


De PanPastels die ik gebruikt heb zijn:

Muts en wanten: 220.1 Hansa Yellow, 250.1 Diaryl. Yellow extra dark, 680.1 Bright Yellow Green extra dark.
Jasje: 340.5 Permanent Red, 340.3 Permanent Red Shade.
Wortel: 280.5 Orange
Ski: 270.5 Yellow Ochre
Sjaal en schoenen: 740.5 Burnt Sienna, 740.3 Burnt Sienna Shade
Gezicht en sneeuw: 560.8 Phthalo Blue Tint

Ik wens iedereen fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2016.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten