zondag 27 december 2015

Look forward...

"vergeet wat voorbij is, waardeer wat er nu is en kijk uit naar wat gaat komen...."
Een mooie spreuk voor mijn laatste post van dit jaar op het Colourstock blog. Ik ben er niet bewust naar op zoek gegaan. Ik kwam de spreuk tegen op het internet. Toeval? Ik geloof daar niet zo in....jullie wel?

Mijn laatste post is in ieder geval weer een art journalpagina (hoe kanhet ook anders zou ik zeggen. De achtergrond is gemaakt met Dylusions inkt en stencils.


Ik heb veel verschillende stempels gebruikt voor dit project. De elf is een digistempel van Sara Burrier voor Crafts & Me. De blaadjes aan de bovenkant zijn van Dylusions en de planten aan de onderkant van Lavinia. In de achtergrond zie ook nog de craquelé stempel van Indigo Blue en een scriptstempel van Dark Room Door.  


Dit mooie elfje is van Sara Burrier en natuurlijk ingekleurd met Copic Markers. 
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
huid: E000,00,01, BV00,02, R20
jurk: YR07, 14, 16,18, Y19
haar: BV00, 02,04,17,W00,03
bloemen: R32,35,37,39,89 BV00, 02, W03
steel: YG11,71,23,25,67,Y15



De tekst heb ik gevonden op het internet. Ik heb de eerste laag geschreven met een Molotov Marker zwart 1,25 mm. Daarna heb ik de fijne lijntjes aangebracht met een Copic Multiliner 0,3 mm. 

Ik wens iedereen een gezond en creatief 2016 toe
tot volgend jaar
 

2 opmerkingen:

  1. Wauw Wat een prachtige pagina ...De kleuren de stempel wow vol bewondering !
    Ik geloof niet in toeval hi .....alhoewel .....
    Fijne jaarwisseling
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb echt vol bewondering dit werk zitten te bekijken!!
    Ja, en wat meer kan ik zeggen dan GE-WEL-DIG!!!
    Verliefd op de kleurenpracht en het elfje.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen