vrijdag 18 december 2015

Santa Claus is coming to town!

Hallo allemaal!

Bij deze ben ik helemaal klaar met mijn kerstkaartjes! Yay! Dat mag ook wel, want over enkele dagen is het kerst. Ik hoop dat ik geen afkickverschijnselen zal krijgen van het maken van kerstkaartjes. Dit was echt het eerste jaar dat ik er zoveel plezier in had, alhoewel ik ook blij ben dat het nu weer tijd is voor andere dingen.


Deze stempel van Alicia Bell "Rino and Reno" vond ik zo schattig dat ik het niet kon laten om ze nog te kleuren. De rendiertjes zien er zo lief uit en lieve stempeltjes vind ik ideaal om er een schudkaart mee te maken! Omdat de afbeelding zo eenvoudig is, heb ik gekozen om de vacht niet in structuur te kleuren.


Ik heb de rendiertjes gestempeld met Memento Tuxedo Black en daarna ingekleurd van donker naar licht. Ik wou de rendiertjes graag in dezelfde kleurtint, alleen de grote wat donkerder dan de andere. Het kleine rendiertje bevat dan de donkerste kleur (E59) niet en bevat veel meer van de lichtste tint.
Na het kleurwerk heb ik accenten aangebracht met de witte Molotow marker (Signal White) op hun sjaal en de neus is ook voorzien van een lichtpunt.
De Molotow marker is veel beter dan een witte gelpen en dergelijke, de marker geeft echt een goede dekking, kortom helemaal onmisbaar!


Dan volgen hier nog de Copic Marker kleurnummers:
vacht: E59, E37, E35, E33, E31
gewei: E59, E57, E55
rood: W7, R59, R46, R35
groen: G28, YG17, YG13, YG11
grijs: N9, N5, N3, N1
blauwe ogen: B97, B95, B91

Ik wens jullie een zalig Kerst en een spetterend Nieuwjaar!



2 opmerkingen:

  1. Complimenten!!! Die rendiertjes....zoooo lief. Bedankt voor de kleuren en de uitleg.
    Heel fijne dagen en graag tot volgend jaar!

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. reuze leuk en prachtig gemaakt!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen