dinsdag 15 december 2015

Ik zie......

Ieder jaar met kerst is het voor mij een uitdaging om een speciale kaart te maken voor mijn beste vriendin Thea. Vandaag heb ik een stempel van Mo Manning met Copic Markers ingekleurd en er een minder traditionele kerstkaart mee gemaakt.


Ondanks dat ik niet in de gebruikelijke kerstkleuren heb gewerkt, krijg je toch een sfeervolle kaart.
Thea ziet graag alles in dezelfde kleurtinten en dat heb ik zoveel mogelijk toegepast.


Ik heb de volgende Copic Markers gebruikt:
De huid : E 21 - 11 - 00 - R02
Haren: E 57 - 55 - 53 - 51

 
Voor de kleding heb ik volgende combinaties gebruikt.
Bruin tinten E77 - 74 - 71 - 70
  Paars tinten V25 - 22 - 20 - 01 
        Blauw tinten BG 72 - 11 - 10 - T 3
Grond T 3 - 1 - 0


Van een van mijn Colourstock team leden Deborah, zag ik een mooie video-tutorial over hoe je een achtergrond kunt kleuren zonder airbrush. Deze heb ik hier toe gepast.
Hiervoor zijn de kleuren BG 53 - 01 - 000 - 0000 gebruikt.



Als laatste heb ik met een van mijn favorieten kleuren in combinatie met craft een kaart gemaakt.
Daarbij een tekst toegevoegd en klaar is mijn kaart.
Tegen jullie zeg ik alvast kleurige kerstgroetjes en tot mijn volgende keer,


3 opmerkingen:

  1. Beautiful card. Mo Manning image is sooo cute. Just for this holidays. Wish you a nice, peaceful holiday.

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij weer mooi ben er erg blij mee kijk er naar uit als hij op de deurmat valt, Mieke je hebt er weer een plaatje van gemaakt bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie rustige kaart. Prachtige kleuren.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen