woensdag 9 december 2015

Kerstkaart met mini ovaal Gelli plate



Meteen toen ik de mini Gelli plates zag kreeg ik al een idee met de ovale Gelli plate.
Ik ben gek op landschapjes maken dus gelijk maar eens twee kerstkaartjes met de ovale mini Gelli plate gemaakt.


Ik heb deze keer met de Distress inkt gewerkt en hierboven in de foto zie je hoe ik de verschillende lagen heb gemaakt. Toen ik de lagen klaar had heb ik op de Gelli plate gestempeld. 


De kerstbomen hierboven in de kaart heb ik eerst op de Gelli plate afgedrukt en toen vanuit de Gelli plate op het papier gedrukt zodat je ook alleen in de ovale afbeelding blijft. Ik heb de bomen be-inkt met Adirondack inkt Meadow en daarna nog een keer met de Adirondack inkt Pesto.
Op het laatst heb ik met de copic multiliner Sepia 0.3 nog wat contouren in de bomen getekend.


Deze kaart is hetzelfde opgebouwd als de kaart hier boven met dezelfde lagen, alleen heb ik hier een andere stempel ingezet. Deze heb ik afgedrukt met de Distress Black Soot. Omdat de afdruk niet helemaal scherp was heb ik hier de Copic multinliner BR gebruikt om de afbeelding wat bij te tekenen. En als laatste heb ik hier wat sneeuw opgemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten