vrijdag 24 juli 2015

Bottle

Vandaag laat ik jullie weer eens een van mijn mixed media projecten zien.
Ik vind dit super gaaf om te doen en met de metallic PanPastel is dat altijd zo lekker werken.
 

Mijn zoon kwam pas met deze fles thuis en ik zag er al gelijk wat leuks in dus heb hem meteen op geeist.




Eerst heb ik de hele fles beplakt met papier, hier kun je er een stukje van zien nadat ik het opgeschuurd heb.


Daarna heb ik het alles zwart gemaakt met zwarte Gesso, en heb ik de rits en het stukje leer erop geplakt.


Allerlei frutsels zoals jute, knoopjes, roosjes, hartje enz erop geplakt. Alles opnieuw zwart gemaakt met zwarte Gesso.


Als laatste heb ik met de Metallic PanPastels alles ingedept totdat het mooi van kleur was.
Met de Ghiant Fix basic alles gefixeerd en nog een stukje lint om de hals van de fles gebonden.

Ik heb deze kleuren PanPastel gebruikt:

930.5 Bronze
931.5 Copper
920.5 Silver
921,5 Pewter




6 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk project, en wat heb je dat weer mooi gedaan.

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat weer prachtig gedaan Marga, en wie zal kunnen bevroeden dat dit moois te creƫren is met Pan Pastel... ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat ziet dit er gaaf uit zo prachtig bewerkt en superstoer en leuk als cadeau voor een man!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk, ik doe dat ook met doosjes blikjes en op schilderijen. Ik geniet er van om alles te kijken en te lezen en pak er dan stukjes van voor zelf te maken.
    Bedankt en veel knutsel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen