maandag 13 juli 2015

Fairytales

Voor vandaag heb ik een art journalpagina voor jullie. De achtergrond is gemaakt met inkt van Dylusions en stencils van Dutch Doobadoo. 
De afbeelding, van the Emerald Fairy Garden, is ingekleurd met Copics. 


Ik begin altijd met het opzetten van de huidskleur
hiervoor gebruik ik E000,00,01,21 en 11. 
Na de laagjes te hebben aangebracht meng ik de kleuren zodat de harde overlappingen verdwijnen.


De volgende stap is het haar. 
Hiervoor heb ik BG 01 + B02, 04,05 en 06 gebruikt.
Ik ben begonnen met het opzetten van B05 en werk zo naar lichtere kleuren toe.



Omdat ik de donkerste blauw nog niet donker genoeg vond heb ik B06 gebruikt om meer diepte te krijgen in het haar.


Ik heb gelijk de overige delen die ik blauw wilde met dezelfde kleurtjes ingekleurd. 
Een deel van de vleugels en de maillot heb ik paars gemaakt met  V04, 05, 06 en 09.


Nu ook de rest van de vleugels ingekleurd met dezelfde tintjes blauw. 


Hoewel rode lieveheersbeestjes wel erg leuk zijn, wilde ik het voor deze pagina toch in dezelfde kleuren, dus ook de beestjes allemaal in dezelfde combinatie van blauw en paarse tintjes. 

Het boek heb ik bruin gemaakt met E34, 29,37 en 39.
Als laatste heb ik nog schaduw aangebracht met BV02.


Dit is hoe de pagina er uiteindelijk is uit komen te zien. Om de achtergrond een beetje aan te kleden heb ik nog stempels gebruikt van Lavinia, Imagination Crafts, IO en Design by Ryn. 

veel creaplezier en tot over 14 dagen

groetjes,
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten