zondag 16 juli 2017

Embrace

Hallo lezers,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie wat te laten zien, en deze keer  met de Molotow Aqua Twin markers.


Ik het Stamping platform van Tim Holtz gebruikt voor het maken van deze kaart. Dit omdat ik meerder kleuren wil gaan gebruiken voor het blad en dat moet dan ook telkens op dezelfde plek uitkomen.


Ik heb de stempel drie keer beïnkt met drie verschillende kleuren. Ik ben begonnen met de 037 Warm Grey 02 en dan de 019 Brown en als laatste de 016 Yellow Green.


Het blaadje en stempel liggen nog steeds op het stamping platform en nu heb ik de nerven beïnkt op de stempel met de kleur 024 Neutral Grey 01. Het is even goed kijken en je moet met de fijne punt werken om de nerven mooi te krijgen en te vinden.


Nu mag het blaadje van het platform af en ga je verder met de schaduw. Dit heb ik gedaan met de kleuren 026 Neutral grey 03 en de 019 Brown.
Ik heb de kleuren op mijn craftsheet gezet en met een waterpenseel de kleur opgepakt.


Een mooie tekst erop gezet met Versafine onyx black en de kaart gemat en verder afgemaakt en dan krijg je dit eindresultaat.


Ik hoop dat jullie het weer een leuke post vonden en ook lekker zelf aan de slag gaan.



1 opmerking: