woensdag 19 juli 2017

Unicorn






Hallo Allemaal,

Vandaag wil ik jullie laten zien hoe je een eenhoorn inkleurt met je Copic markers.

Ik heb voor het plaatje Ava Unicorn Pony gekozen van Scrapper's Delights.



Ik kleur een klein stukje met R22




Daarna ga ik een klein stukje over mijn vorige kleur heen met R20 en trek deze een beetje 
verder door.



Ik ga een klein stukje over mijn vorig kleur heen met R00 en trek deze iets verder door.




Ik herhaal de vorige 3 stappen nogmaals.




Op deze manier kleur ik de hele unicorn in.




Ik heb de rest van mijn plaatje ingekleurd en deze uitgeknipt.Ik heb een een stencil gemaakt van mijn telefoonhoesje. En deze over genomen op glossy stempelpapier. Deze heb ik bewerkt met Distress oxide inkt en een paar zilveren sterretjes.Ik heb de Unicorn hierop geplakt .

En dit is dan het eindresultaat.




Hier een overzicht van de gebruikte kleuren:

Vacht: R22-R20-R00
Manen: RV17-RV14-RV13-RV00
V09-V17-V15
   BG15-BG02-BG10
Ogen: BG13-BG01-BG10
Binnenkant oren:RV42-RV00
Hoefjes en goud in de hoorn: Gouden Wink of Stella

  
Ik wens jullie allemaal een fijne dag en hopelijk tot de volgende keer. 




3 opmerkingen: